top of page

@ontrend.gr X @yungmyriiio INTERVIEW.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε κοντά μας τον Myrio ο οποίος θα μας μιλήσει για τη ζωή του, τη μουσική και την καριέρα του.


Γεια σου Myrio. Τι κάνεις;

Eίμαι πολύ καλά.

Πώς περνάνε οι μέρες στην Κρήτη;

Myrio: Ανατρεπτικά, λόγω συνεργασίας, καινούργιων ατόμων, παρέες.

Θεωρείς δύσκολη την καριέρα ως σόλο, ειδικά για έναν καλλιτέχνη ο οποίος έρχεται από ένα ντουέτο το οποίο έχει ανατρέψει πολλά στη μουσική βιομηχανία της Ελλάδας;

Myrio: Θεωρώ ότι το να φεύγεις από ένα ντουέτο και να γίνεσαι σόλο καλλιτέχνης σημαίνει πολλά, είναι λίγο δύσκολο αλλά για εμένα είναι πλέον κάπως πιο ελεύθερο. Νιώθω καλά.


Πες μας λίγα πράγματα για το video clip, που έγιναν, πώς ήταν κτλ.

Myrio: Έγιναν στο Ρέθυμνο με στενούς συνεργάτες από το Ρέθυμνο.

Υπάρχουν στα πλάνα σου επόμενα τραγούδια, συνεργασίες;

Myrio: Υπάρχουν πάρα πολλές και καινούργιες συνεργασίες και πολύ πιο δυναμικές από ότι υπήρχαν πιο πριν. Συνεργασίες με μεγάλα ονόματα για την σημερινή κοινωνία και πολλά νέα κομμάτια.


Πιστεύεις πως το Evelyn θα είναι το καλύτερο από ότι έχετε κάνει μέχρι τώρα;

Myrio: Το Evelyn είναι το καλύτερο κομμάτι για εμένα τουλάχιστον που έχω βγάλει μέχρι τώρα.

Από πλευρά αισθητικής το video clip θεωρείς ότι έγινε πολύ δουλειά;

Myrio: Θεωρώ ότι ήταν πολύ καλύτερη δουλειά από την προηγούμενη και ότι αυτή τη φορά ήμασταν ακόμη πιο οργανωμένοι από ότι ήμασταν την προηγούμενη. Γενικά,  πιστεύω ότι όσον προχωράς τόσο οργανώνεσαι.

Με την ομάδα που συνεργάστηκες τώρα πιστεύεις ότι θα συνεργαζόσουν γενικά; Υπάρχει crew πίσω από το Myrio;

Myrio:  Ναι. Ναι, υπάρχει, πιστεύω ότι αν δεν υπήρχε crew, δεν θα υπήρχε Myrio.


Γενικά θεωρείς δύσκολο το να είσαι καλλιτέχνης σε μια περιοχή όπως την Κρήτη που είναι νησί μακριά από το κέντρο της Ελλάδας;

Myrio: Πιστεύω ότι στην Κρήτη-Ρέθυμνο στα περισσότερα θέματα προσπαθούμε να εξελιχθούμε σαν πόλη, σαν νησί αλλά πιστεύω γενικά είναι δύσκολο να το κάνεις μέσα από μία επαρχία, οπότε εγώ βρίσκομαι στην Αθήνα σε τακτά διαστήματα, κάθε δύο εβδομάδες και Όταν ανεβαίνω στην Αθήνα δουλεύω ακόμη περισσότερο από ότι δουλεύω στην Κρήτη. Και ναι είναι δύσκολο.

Θα ήθελες να μείνεις στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ή κάπου στο εξωτερικό;

Myrio: Το σκέφτομαι για πιο μετά ίσως Αθήνα και αν μπορούσα να μείνω στο εξωτερικό θα έμενα στη Νέα Υόρκη.

Νέα Υόρκη, χώρα η Αμερική, η πόλη των προτάσεων και της δουλειά. Θαυμάζεις καλλιτέχνες στο εξωτερικό; Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης ο οποίος αποτελεί βάσιμο inspiration για σένα;

Myrio: Ναι, υπάρχει χρόνια τώρα, είναι ο the Weekend. Αυτός ο άνθρωπος για εμένα πιστεύω ότι μπορεί να κάνει πολλά διαφορετικά είδη μουσικής και παίρνω πολύ έμπνευση από εκείνον.


Ασχολείσαι με τη μόδα; Σου αρέσει να ντύνεσαι, σου αρέσει να μην ακολουθάς βασικό στυλιστικό πρότυπο; Έχεις γενικά δικό σου στυλ;

Myrio: Προσπαθώ να αλλάξω το στυλ μου έτσι ώστε να γίνει πρωτότυπο και μοναδικό. Θαυμάζω την Billie Eilish τόσο στυλιστικά αλλά και ως καλλιτέχνη. Κατά την περσινή σεζόν αγόρασα συλλεκτικά ρούχα από το Billie x Bershka.

Ποιο θα ήθελες να είναι το επόμενο βήμα στην καριέρα σου;

Myrio: Θα ήθελα συνεργασίες με μεγάλα ονόματα, κάτι το οποίο έρχεται, είναι κοντά. Να μπω σε μία εταιρεία, μόνο αν αυτά που θα κυκλοφορήσουν να είναι ο χαρακτήρας μου και να είναι πρωτότυπα.

Γράφεις μόνος σου τα τραγούδια σου;

Myrio: Ναι, μέχρι τώρα, αλλά είναι δύσκολο, Έχω παραγωγό που μου γράφει την μουσική μου. Τα τραγούδια που γράφω, συνδυάζονται με την ψυχολογία μου. Πίσω από κάθε μου κομμάτι, κρύβεται μία ιστορία , με βοηθάει να εκφράσω τα συναισθήματά μου.

Κάποια τραγούδια, τα οποία θα ήθελες να σου ανήκουν;

Myrio: Το EROS


Πόσο εύκολο ήταν να κάνεις come out στους fans σου και γενικά;

Myrio: Ήταν δύσκολο αλλά πιστεύω ότι όταν εσύ βρεις το εαυτό σου και όταν γνωρίζει και η οικογένειά σου για εσένα είναι το πιο σωστό να γνωρίζει και η δεύτερη οικογένειά σου, οι fans σου.


Θα μπορούσες να δώσεις μια συμβουλή σε κάποιο άτομο το οποίο αντιμετωπίζει κάποιο θέμα με το come out στην οικογένειά του, γενικά; Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα του έλεγες;

Myrio: Το πρώτο πράγμα που θα του έλεγα είναι, «προσπάθησε εσύ πρώτα να βρεις τον εαυτό σου και να τα έχεις καλά με εσένα, να είσαι δυνατός, να αντέξεις την οποιαδήποτε αντίδραση που θα έχουν οι γονείς σου και οι φίλοι σου.


Είσαι ανοικτός για νέες συνεργασίες και με ποιους ανερχόμενους ή και μεγάλα ονόματα θα ήθελες να συνεργαστείς;

Myrio: Έρχονται πολλά πράγματα, συνεργασίες με μεγάλους καλλιτέχνες, ανερχόμενους, με ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν εμφανιστεί τόσο πολύ στο youtube. Και ότι συνεργασία έρθει προφανώς φιλτράρεται και θα ήθελα να την κάνω.


Πως προέκυψε η μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2020, το «Latina»;

Myrio: Το κομμάτι αυτό ξεκίνησε αρχικά από το Liak, έγραψε αυτός τους περισσότερους στίχους και ύστερα υπήρξε μία βοήθεια από έναν δικό μου φίλο, το Νάσο, και όλοι μαζί πιστεύω το φτιάξαμε αυτό το κομμάτι.  Έτυχε και πέτυχε. Έχει περάσει πολλά κύματα αυτό το κομμάτι και γενικά είμαι πολύ χαρούμενος που έχει φτάσει ακόμα να παίζει σε club και σε καφετέριες.


Έχεις δεχθεί bulling σε κάποια φάση της ζωής σου; Πώς το αντιμετώπισες και ποια θα ήταν η συμβουλή που θα έδινες στα παιδιά που δέχονται bulling;

Myrio: Έχω δεχθεί bulling μέχρι το γυμνάσιο και ίσως και λίγο παραπάνω. Ήταν κάτι το οποίο αντιμετώπισα δυστυχώς για εμένα πολύ κακά, γιατί πέρασα δύσκολα. Ζορίστηκα αρκετά να βγω από αυτό. Αφορούσε τα κιλά μου, το ύψος μου. Μετά από λίγα χρόνια όσο έβρισκα τον εαυτό μου τόσο το ξεπερνούσα.

Πώς αντιμετωπίζεις το hate;

Myrio: Πλέον γελάω, δεν δίνω καν βάση σε αυτό γιατί ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο hater από κοντά, καλώς ή κακώς κρύβονται όλοι πίσω από ψεύτικα προφίλ, οπότε πιστεύω όταν είσαι εσύ καλά με εσένα και τη δουλειά σου, δεν σε νοιάζει ούτε το hate, ούτε τίποτα.


Πώς νιώθεις που έχεις φτάσεις τόσο ψηλά;

Myrio: Ποτέ δεν θα πω ότι έχω φτάσει ψηλά μέχρι κάποιο σημείο. Όσο πάει θες να ανεβαίνεις και άλλο, δεν φτάνεις σε ένα σημείο και λες εντάξει εδώ έφτασα και σταματάω. Πιστεύω πλέον ότι τώρα ξεκινάω ξανά.


Τι σε ξενερώνει σε μία κοπέλα, και τι είναι αυτό που κοιτάς σε ένα άτομο(ερωτικά); (fan questions)

Myrio: Διπροσωπία, ψέματα και να μην προσέχει τον εαυτό της. Χαμόγελο, βλέμμα και γενικά το πρόσωπο.


Θα έβαζες τους fans σου σε κάποιο video clip σου; (fan questions)

Myrio:  Κάποια στιγμή θα υπάρξει ένα video clip στο οποίο θα μπορούμε να δούμε κάποια άτομα τα οποία με στηρίζουν όπως για παράδειγμα σε χορευτικά clip.


Πότε βγαίνουν τα merch; (fan questions)

Myrio: Δεν έχω συγκεκριμένη ημερομηνία αλλά όσο πιο σύντομα γίνεται.


Πόσες πρόβες κάνατε για να βγει όλη αυτή η κομματάρα; (fan questions)

Myrio: Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κομμάτι το δουλεύω ένα χρόνο, δηλαδή ηχογραφώ το Evelyn ένα χρόνο και το video clip βγήκε μέσα σε μία εβδομάδα.


Πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια; (fan questions)

Myrio:  Θα έλεγα δύσκολα αλλά παρ’ όλα αυτά ήταν όμορφα.


Θα ήθελες να συμμετέχεις σε ένα παιχνίδι όπως το X-factor; (fan questions)

Myriο: Έχω δηλώσει συμμετοχή ήδη 3 φορές σε talent show, με έχουν πάρει και τις 3 και έχω πάει μόνο τη μία από αυτές αλλά δυστυχώς δεν συνέχισα. Νομίζω πλέον επειδή έχω ζήσει μερικά πράγματα μέσα από τα talent show δεν θα πήγαινα γιατί πιστεύω ότι είμαι από τους ανθρώπους αυτό που κάνουν όσον αφορά τη μουσική το δουλεύουν μόνοι τους.


Κάτι τελευταίο που θα ήθελες να μας πεις;

Αγαπώ πάρα πολύ τους fans μου και τους ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για την στήριξη. Έρχονται πάρα πολλά μπροστά και ποτέ μην κατεβάζετε το κεφάλι.


Και μην ξεχνάτε 17/10 στις 15:00 “Evelyn” στο youtunne chanel του Myriiio.




203 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page